Staţii de betoane


Descriere

Compania noastră vă pune la dispoziţie servicii şi utilaje performante (şi pentru închiriat) destinate construcţiilor: autobetoniere, betoniere, autobasculante, staţie de betoane, automacarele, basculante, buldoescavatoare, cifa, autopompă, malaxoare.

Produse:

Betonul este un amestec de pietriș, nisip, ciment (sau asfalt, var hidraulic etc.) și apă, care se transformă prin uscare într-o masă foarte rezistentă și care se folosește în construcții. 

Betoanele sunt produse artificiale cu aspect de conglomerat care se obțin în urma întăririi unor amestecuri bine omogenizate de liant, apă și agregate, eventual aditivi. Amestecul de liant și apă formează o pastă care, în urma unor procese fizico-chimice, se întărește transformându-se într-o substanță solidă care leagă între ele granulele de agregat, dând astfel caracterul de monolit al betonului. Betonul prezintă o bună rezistență la solicitarea de compresiune, dar la solicitarea de tracțiune rezistența betonului este mult mai scăzută (aproximativ de 10 ori mai mică decât cea la compresiune).

Din acest motiv pentru a îmbunătăți comportarea materialului la diferite tipuri de solicitări betonul poate fi armat cu diferite produse din oțel. În industria construcțiilor, betonul, și în special cel armat și precomprimat, reprezintă principalul material de construcții, folosit la structuri, datorită avantajelor pe care le are: durabilitate, executarea elementelor de contrucții sub orice formă, rezistență la foc, caracterul monolit și masivitatea construcțiilor, costul redus. Acest lucru face ca betoanele să fie materiale foarte variate în ce privește proprietățile lor tehnice, modul de fabricare și punere în lucru. În funcție de modul de armare se clasifică în:

  • beton cu armătura flexibilă;
  • beton cu armătura rigidă;
  • beton precomprimat.


Prepararea betonului. Realizarea unui sortiment de beton presupune un proces de fabricare stabilit pe baza unor rețete, la care se respectă cu fidelitate caracteristicile materialelor constitutive: liantul, apa, agregatul și alte adaosuri-în vederea obținerii calităților proiectate. Odată compoziția stabilită, urmează dozarea materialelor și apoi prepararea betonului. Prepararea betonului se poate efectua manual sau mecanic. Prepararea manuală se face la lucrări de mică importanță prin amestecarea nisipului cu cimentul și cu pietrișul. După ce s-a obținut un amestec omogen, se introduce treptat apa până rezultă un beton de consistența dorită. Prepararea mecanică a betonului se face cu ajutorul betonierelor.


Șapa este un material de construcții obținut în urma întăririi unui amestec omogen de nisip (cu granulație de 0-4), ciment și apă. Este folosită ca strat de suport pentru pardoseli finite, cu rol de egalizare. Șapele sunt de două tipuri: uscată (cu aplicare întârziată față de momentul preparării) și fluidă.


Mortarul este un material de construcții obținut prin omogenizarea unui amestec de nisip, var și/sau ciment și apă. După domeniul de utilizare, mortarele se clasifică în mortare de zidărie și mortare de tencuială (fiecare tip de mortar se alege în funcție de mai multe criterii).



SERVICII:


Pompare


Folosirea pompei de beton permite o turnare rapida pe orice tip de santier. Aceasta este indispensabila in cazul turnarilor inaccesibile prin mijloacele obisnuite. Se pot realiza: turnari la inaltimi mari, la distante mari pe orizontala, in zone fara acces direct.


Caracteristici:

  • Pompa mobila este echipata cu diferite lungimi de brate cuprinse intre 21 m si 46 m.
  • Pompa fixa este echipata cu tevi si furtune detasabile si poate fi folosita pentru turnari pe suprafete verticale si orizontale intinse in situatia de spatiu limitat sau acces dificil pentru o pompa mobila.
  • Capacitatea de pompare variaza intre 10 si 90 m3/h.

Avantaje:

  • Realizarea turnarilor de betoane in conditii optime, chiar si in cazul accesului dificil la santier
  • Usurinta si rapiditate in turnarea betonului
  • Reducerea fortei de munca
  • Imbunatatirea securitatii muncitorilor pe santier



Transport


Transportul betonului de la statia de betoane la santier trebuie sa se desfasoare in conditii optime, pentru a evita inceputul de priza a betonului si pentru a asigura omogenitatea acestuia.

Durata maxima de transport, considerata din momentul incheierii prepararii betonului si a incarcarii sale in autobetoniera si pana la sfarsitul descarcarii acestuia, depinde in special de compozitia betonului (cantitatea de apa, tipul si cantitatea de ciment, tipul aditivilor utilizati) dar si de alti factori externi (temperatura mediului ambiant, durata de transport pana la santier, conditii specifice ale santierului etc).

 

Recomandari:

Verificati accesibilitatea fara riscuri a autobetonierelor pe santier. O autobetoniera complet incarcata poate cantari peste 24 tone, de aceea este necesara o cale de acces care sa suporte aceasta incarcatura si in acelasi timp sa permita autobetonierei sa ocupe pozitia de descarcare;

Nu adaugati apa sau alt produs in beton pe santier;

Verificati avizele de livrare inainte de descarcarea betonului (clasa de rezistenta si cantitatea sa corespunda cu cele comandate).



Contact

Sediu central :

Şos. Pogonele, nr. 5, Buzău, 120225

Tel: MDcyMy0zMjYgOTkx

Fax: MDIzOC00MjYgNzU3


Harta
harta
Sediu Central: Şos. Pogonele, nr. 5, Buzău, 120225

Vezi harta mare